Reformy ubezpieczenia „pracuj lub płać” dla pracodawców – zamieszanie i nierówność ad

Dostarczone kwoty są przeznaczone dla osób zarabiających w rodzinach jednoosobowych. Opcja wynagrodzenie odzwierciedla przepisy w HR 3962. Ocena 2% miałaby zastosowanie do firm, których łączna roczna płaca wynosi od 500 000 do 575 000 USD. Premie mają na celu uzyskanie składek w wysokości 3% dochodu dla osoby o rocznym wynagrodzeniu na poziomie 150% poziomu ubóstwa, 5,5% na poziomie 200% poziomu ubóstwa, 8% na poziomie 250% poziomu ubóstwa, 10% na 300 % poziomu ubóstwa, 11% na poziomie 350% poziomu ubóstwa i 12% na poziomie 400% poziomu ubóstwa. Przyjmuje się, że standardowa premia wynosi 5,198 USD, co stanowi 12% rocznego dochodu dla osoby o 400% poziomu ubóstwa. Bary typu play pokazują poziom istniejącego subsydium podatkowego dla ubezpieczeń pracowniczych, który oparty jest na łącznej minimalnej stawce podatkowej dla podatków pracowniczych i pracowniczych oraz federalnych i stanowych podatkach dochodowych pracownika. Wykres pokazuje wzór dotacji w ramach Affordable Health Care for America Act, uchwalonej przez Izbę Reprezentantów w listopadzie. Uważamy hipotetyczną firmę o niskich płacach, która wybiera opcję płac i podlega 2-procentowej ocenie płac dla firm, których wynagrodzenie wynosi od 500 000 do 575 000 $ (np. 20-osobowa firma ze średnią płacą 27 500 .). Ocena 8% zostanie zastosowana do firm, których płace wynoszą ponad 750 000 USD. Wzór subsydiów opcji płatnej , który zmniejsza się wraz z dochodami, byłby podobny w ustawie Senatu o ochronie pacjenta i przystępnej cenie, chociaż w senackim projekcie stosuje się karę w wysokości 750 USD na pracownika w firmach zatrudniających więcej niż 50 pracowników, niż odsetek całkowita lista płac. Rozważamy także hipotetyczną firmę o wysokich zarobkach, która wybiera opcję gry .
Nisko opłacani pracownicy w firmie o wysokich zarobkach byliby gorsze niż pracownicy o niskich płacach, którzy mieli identyczną produktywność w firmie o niskich zarobkach. Na przykład pojedynczy pracownik zarabiający 21.660 USD – 200% federalnego poziomu ubóstwa dla osoby fizycznej – otrzyma dotację netto w wysokości 3,574 USD za pośrednictwem giełdy, jeśli byłby zatrudniony w firmie o niskim wynagrodzeniu, która zdecyduje się zapłacić , ale otrzyma subsydium (zwolnienie podatkowe) w wysokości tylko 887 USD, jeśli jest zatrudnione w firmie o wysokich zarobkach, która zdecyduje się na grę . Różnica w wysokości 687 $ stanowi około 32% składki i 8% dochodu pracownika. W przypadku pracowników o niskich płacach, którzy obecnie nie są ubezpieczeni, taka różnica może mieć istotny wpływ na zgodność z mandatem do uzyskania ubezpieczenia.
Istnieje również pozioma nierówność wśród pracowników o wysokich zarobkach. Na przykład, pracownik zarabiający 43.220 – 400% federalnego poziomu ubóstwa dla osoby fizycznej – musiałby zapłacić 866 $ (2% wynagrodzenia) w niższych płacach, gdyby był zatrudniony w firmie o niskich zarobkach, która zdecydowała się zapłacić kary podatkowej, ale faktycznie otrzyma subsydium w wysokości 2 407 USD, jeśli byłby zatrudniony w firmie o wysokim wynagrodzeniu, która zdecydowała się na ubezpieczenie. Różnica wynosi około 63% składki i 8% dochodu. Co więcej, chociaż w ustawie House a określono, że składka dla ludzi na 400% poziomu ubóstwa byłaby ograniczona do 12% dochodu, w rzeczywistości wynosiłaby 14% po dodaniu 2% oceny płac. A jeśli pracownicy z dochodami na poziomie 400% poziomu ubóstwa byli zatrudnieni przez większą firmę o niskich płacach, która musiała zapłacić pełną 8% ocenę, zapłaciliby 3466 $ (8% wynagrodzenia) w niższych płacach, za łączny wkład 20% ich dochodów (to 8% plus 12% premii)
[patrz też: serwis niszczarek, polcortolon, hurtownia torebek ]

Powiązane tematy z artykułem: hurtownia torebek polcortolon serwis niszczarek